Град София ул. Чумерна 12 до Софийска Математическа Гимназия.

За нас

…Страхувате ли се от непознатото…. от неизвестното….?
Тази истина е стара колкото човечеството…

Добре дошли,

в сайта на първата Лазерна Дентална Клиника. Тук получавате комплексно дентално лечение от А до Я, чрез минимално-инвазивна пълна устна рехабилитация с помощта на съвременни дентални лазерни и CAD/CAM технологии, микроинвазивни процедури, и биосъвместими дентални материали.

Кои сме ние?

Ние сме дентална клиника с многогодишен опит в денталното лечение. При нас, Вие получавате високо специализирано и безболезнено дентално лечение, със съвременна апаратура и индивидуален подход. Притежаваме холистичен подход към лечението, ние знаем, както и Вие, че отделния зъб е в организма на човека и за това  се отнасяме съвестно към избора в метода на лечението на даденото орално заболяване и търсим максилалните вариянти, защото те съществуват, за запазването на органите в устата на човека, защото най-лестният избор на лечение е екстрахирането (изваждането) на даден зъб, но съвсем не е така…Ние търсим причината и факторите за възникване на състоянието на човека и заедно със съдействието от страна на пациента успяваме да лекуваме и да профилактираме заболяванния.

Защо да изберете точно нас?

Лазерна Дентална Клиника е широко специализирано лечебно заведение с модерна апаратура.
Специалистите в центъра разполагат и работят високо енергийни лазери, диодни и ниско енергийни стимулиращи лазер,модерни и надеждни апарати, биологичнопоносими материали и зъботехническа лаборатория с CEREC 3D и CAD/CAM технология – допринасят за постигането на пълна и ефективна дентална рехабилитация, която Ви дава самочувствие и добра усмивка в дългосрочен план.

За всеки, които се нуждае от дентално лечение, но може би отлага, защото се страхува от дискомфорта….
посещавайки  „ЛАЗЕРНА ДЕНТАЛНА КЛИНИКА“, може да означава край на неговите страхове!!!

Факти в цифри

Можем да говорим за дълго време за предимствата на нашата Стоматологична клиника преди други лечебни заведения.
Но можете да прочетете следните факти, за да се уверите в всички плюсове на нашата клиника:

над 25
ГОДИНИ ОПИТ
ДОВОЛНИ ПАЦИЕНТИ
над 73
СЕРТИФИКАТИ

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

Please select a doctor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Wyatt Esmond
General Dentist