Град София ул. Чумерна 12 до Софийска Математическа Гимназия.

Ортодонтия

+    Профилактика

Ортодонтската профилактика започва веднага след раждането на детето. За това когато е на път вече Вашето бебче е добре да посетите денталният лекар, които да Ви консултира и информира отностно:

Начин на хранене на детето, поза, продължителност, използване на биберон (какъв), гълтане, дишане, вредни навици – какво да наблюдавате и как да предовратявате това, както и хигиена на устната кухина на ховороденото.

За всичко това ние ще ви информираме и ще отгоеорим на всички Ваши допълнителни въпроси.

Кога е първото посещение при денталният лекар?

Добре е ако желаете да профилактирате ортодонтски деформации за в бъдеще, да посетите денталният лекар още с пробива на всички временни зъби до 2 год. възраст. Тогава специалист, ще прегледа: състоянието на зъбите, хигиената, позицията на долната челюст, посицията на зъбите, броя на зъбите, големината на зъбите и челюстите и др. И още тогава Вие ще бъдете информирани дали има вероятност за развитие на оттодонтски деформации и по този начин ще можете да ги профилактирате със специални апарати за целта.

• Профилактични ортодонтски апарати

За корекция на позиция на долната челюст, позицията на зъбите, направляване на правилният пробие на постоянните зъби, корекция на вредните навици, корекция на ниско заловени френулуми – без операция, неправилно диване, говор и гълтане. Всичко това е възможно с един единствен апарат. Той не се носи постоянно, изработен е от биологиянопоносим материал – безвреден за деца и по-евтина инвистиция за здраве и красота в бъдеще!

+    Ортодонтко лечениеНевидими шини!

Искате ли да изправите Вашите зъби, без да се смущавате от мисълта за това, как ще изглеждате с брекети? Ние Ви предлагаме два начина, които успешно прилагаме, чрез които можете да постигнете желания резултат, със следните предимства: естетични, без болки, без метали и скоби, възможност за поддържане на една добра орална хигиена, естетични, безвредни, ефективни, без нужда от ретайнер след лечение, по-бързо постигане на желаният резултат и по-евтини в сравнение с брекетите! Вие сами избирате!

Orto-T

Възможно е да оправите Вашите зъби или на детето Ви с помощта на ORTHO-T системата, при която е необходимо само постоянство, упоритост и сериозност от Ваша страна. Това е снемаема прозрачна шина, несмущаваща Вашият външен вид. ОRTHO-T е миофункционален апарат, с който се извършват активни упражнения по 1-2 часа дневно и се носи пасивно по време на сън.Подобряване на усмивките на възрастни и деца от 4г.

Осигуряване на здравословна, привлекателна усмивка, която естествено се съпротивлява на рецидив за години напред!

Dentalign
Това са невидими ортодонтски шини, чрез които можете да изправите Вашите зъби. Изработват се лабораторно, редуват се наколко вариянта до постигане на желаният резултат. Носят се по 18-20 часа дневно, свалят се само по време на хранене. За деца над 13г. и възрастни.

Класически ортодонтски апарати

По показания или в допълнение към лечението.

• Ортодонтското лечение на всеки един бъдещ пациент започва с предварителен обстоен преглед, снемане на отпечатъци, анализ на модели, фотоснимки и рентгенографии. Последващо изготвяне на лечебен план и предложение за най-ефективния за начин за изправяне на Вашите зъби.

Факти в цифри

Можем да говорим за дълго време за предимствата на нашата Стоматологична клиника преди други лечебни заведения.
Но можете да прочетете следните факти, за да се уверите в всички плюсове на нашата клиника:

над 25
ГОДИНИ ОПИТ
ДОВОЛНИ ПАЦИЕНТИ
над 73
СЕРТИФИКАТИ

НАШИТЕ ПАРТНЬОРИ

Please select a doctor
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Wyatt Esmond
General Dentist